Już 4 lutego o godz. 18:00 w Barze Czystym (Deptak Bogusława) odbędzie się 8. spotkanie w ramach TechKlub Szczecin! Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. "Nowe Technologie Lokalnie" realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

W 16 miastach w Polsce (Kraków, Gdynia, Wrocław, Poznań, Toruń, Olsztyn, Rzeszów, Biała Podlaska, Szczecin, Białystok, Suwałki, Zielona Góra, Gliwice, Kielce, Lublin, Łódź) każdego miesiąca odbywają się spotkania, które podejmują kwestie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.

Zaczynamy o godzinie 18.00! Prosimy o punktualność. Ponieważ dysponujemy ograniczoną ilością miejsc, prosimy nie zgłaszać swojego udziału w przypadku, gdy nie ma pewności, czy będziecie mogli wziąć udział w wydarzeniu.

 

Anna Jadwiga Ořech Prywatnie i zawodowo żyje w Internecie, gdzie zajmuje się "szerzeniem dobrych idei". W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w Internecie i nowymi technologiami, a także współtworzy projekt skierowany do organizacji pozarządowych – Now! Go Online. Z III sektorem związana od kilkunastu lat. W wolnych chwilach pisuje bloga internetwsluzbie.pl na temat dobrego oblicza Internetu, a także współtworzy narzędzie do tworzenia komunikacji przez NGOsy – PandaLajka. Opowie nam – Jak to zrobić – dobre przykłady zbierania funduszy z wykorzystaniem technologii.

Adam Grabowski. Jego młodzieńcze zainteresowanie rebusami, grami logicznymi i krzyżówkami szybko przerodziło się w fascynację analityką internetową. Współzałożyciel agencji Wild Moose, która funkcjonuje już od 10 lat na polskim rynku. Oferuje ona usługi marketingu internetowego i uzyskała status Google Partner. Możecie go spotkać na oficjalnym forum AdWords, gdzie jako jeden z nielicznych w Polsce posiada poziom powyżej dziesiątego. Fascynat remarketingu behawioralnego, więc temat może być tylko jeden "Jak NGO może wykorzystać remarketing do swoich działań".