Mała dotacja, otwarty konkurs ofert czy może inicjatywa własna? Ustawa o pożytku określa sposób uzyskiwania wsparcia finansowego od jednostek samorządu przez organizacje pozarządowe. Fundusze na wyciągnięcie ręki!

Zapraszamy na bezpłatne mini szkolenie dotyczące procedur uzyskiwania wsparcia finansowego od administracji publicznej (urzędu gmin/ miast, urzędy marszłkowskie, ministerstwa) według ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Czas: 8 kwietnia 2014, g. 16 – 18.30
Miejsce: SCWOP Sektor3, świetlica (IV piętro)

Nie wiesz w jaki sposób odpowiedzieć na konkurs ofert i jak wykorzystać możliwość zgłoszenia własnego pomysłu do realizacji? 

Szkolenie obejmuje m. in.:

  • omówienie procedur dotacji wg ustawy o pożytku,
  • wysokości wsparcia, dokumentacje konkursowe, karty ocen,
  • różnice między wspieraniem a powierzaniem realizacji zadania,
  • działania, które można realizować.

Na zgłoszenia czekamy do 7 kwietnia do godziny 12. Liczy się kolejność zgłoszeń. Ilość uczestników: nie więcej niż 10 osób.

Rekrutacja zakończona. Dziękujemy za zgłoszenia. Informacje na temat uczestnictwa zostały przesłane na adresy e-mail wskazane w formularzu zgłoszeniowym.

UWAGA! W przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniej niż 5 osób, organizator zastrzega sobie prawo do zmiany daty szkolenia lub jego odwołania.